Cum să pierdeți grăsimea adductorului. CUM SĂ PIERZI RAPID GRĂSIMEA INTERIOARĂ A COAPSEI - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Cum să pierzi grăsimea internă. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

CUM SĂ PIERZI RAPID GRĂSIMEA INTERIOARĂ A COAPSEI - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Exercițiile interioare ale coapsei sunt excelente pentru modelare și tonifiere coapsele tale. Aductorii sau mușchii interiori ai coapsei aleargă de la inghină la genunchi 1. Ajută la rotația cum să pierdeți grăsimea adductorului și externă a femurului, stabilizează pelvisul și ajută la aducerea șoldului 23. Ei ajută în stând în picioare, alergând, mergând, așezat, urcând scările, etc. Cu toate acestea, a stil de viata sedentar, dieta slabă și vârsta pot provoca coapsele interioare acumularea de grăsime și pierderea musculară 456.

Acest lucru duce la o postură slabă, probleme de mers, frecare, erupții cutanate și pigmentare. Din fericire, exercițiile interioare ale coapsei pot rezolva toate acestea. Acest articol enumeră cele mai bune 15 exerciții interioare ale coapsei cum să le faci cu precizie. Sa incepem!

Antrenamentele interioare ale coapsei pe care le puteți face acasă pentru a arde grăsimi Încălzire - Acest lucru este foarte important înainte de a începe orice exercițiu. Dedicați cel puțin 10 minute pentru a vă pregăti mușchii pentru următoarele cum să pierdeți grăsimea adductorului de minute de exercițiu.

Jacks Jumping Țintă - Aductori, glutei, hamstrings, quads, deltoizi și lat. Cum se face sărituri Stai drept cu picioarele depărtate la lățimea umerilor.

Ține-ți umerii înapoi, mâinile lângă tine și pieptul și bărbia în sus. Aceasta este poziția de plecare.

Cele mai bune 15 exerciții interioare ale coapsei de făcut acasă pentru picioarele tonifiate

Hop și aterizează ușor cu picioarele mai late decât lățimea umerilor. În același timp, mișcați brațele lateral în sus.

cum să pierdeți grăsimea adductorului

Opriți-vă când atingeți vârful degetelor. Sari din nou și aterizează ușor cu picioarele apropiate. Aduceți-vă mâinile înapoi în poziția inițială. Faceți acest lucru cu o viteză rapidă. Continuă să respiri. Seturi și repetări - 3 seturi de 20 de repetări 2.

Lunges laterale Țintă - Aductori, glutei, hamstrings, quads și flexori de șold.

Cum să pierzi grăsimea cu greutăți

Cum să faci plămânii laterali Stai drept cu picioarele mai late decât lățimea umerilor. Îndoiți genunchiul drept, împingeți-vă greutatea spre dreapta și coborâți șoldurile. Asigurați-vă că spatele este în linie cu gâtul. Înclinați-vă puțin înainte pentru a vă menține spatele drept. Pauză pentru o clipă și revino la poziția inițială. Faceți același lucru și pe partea stângă. Aceasta completează o singură rep.

Seturi și repetări - 2 seturi de 10 repetări 3. Curtsey Lunge Țintă - Adductor, glute, flexori ai șoldului, hamstrings și quads. Cum să faci Curtsy Lunge Stai drept, cu picioarele la distanța umerilor. Așezați-vă mâinile pe talie, rotiți-vă umerii înapoi și cuplați-vă miezul. Ridicați piciorul drept de pe podea și așezați-l în diagonală în spatele piciorului stâng.

Îndoiți ambele genunchi și coborâți corpul. Urcă-te înapoi și așează piciorul drept lângă stânga.

cum să pierdeți grăsimea adductorului

Ridicați piciorul stâng de pe podea și așezați-l în diagonală în spatele piciorului drept. Îndoiți genunchii și coborâți corpul. Ridică-te și așează piciorul stâng lângă dreapta.

Cum să pierzi grăsimea internă. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Seturi și repetări - 2 seturi de 8 repetări 4. Salturi de broască Țintă - Aductori, quads, hamstrings și glutes.

cum să pierdeți grăsimea adductorului

Cum se face salturi de broască Stai drept, cu picioarele la distanța umerilor. Flectați genunchii, împingeți șoldurile afară și veniți într-o poziție așezată sau ghemuită. Îndoiți coatele și țineți palmele aproape una de cealaltă în fața pieptului. Săriți, aruncați mâinile în lateral și propulsați-vă corpul înainte. Aterizați încet și reveniți la poziția de gheață completă.

cum să pierdeți grăsimea adductorului

Cu fiecare salt, mergi înainte - la fel ca o broască! Seturi și repetări - 2 seturi de 8 repetări 5. Ascensoare cum slăbești la picioare pentru picior Youtube Țintă - Adductori, flexori ai șoldului și glutei.

Cum să faci ascensoare laterale pentru picioare Așezați-vă pe partea dreaptă, așezați mâna stângă pe talie, îndoiți mâna dreaptă și plasați capul pe ea pentru sprijin. Asigurați-vă că gâtul, șoldurile și picioarele sunt în aceeași linie. Angajați-vă nucleul sau mențineți trei coloane neutre simple.

Ridicați piciorul stâng. Opriți-vă când piciorul este la un unghi de 30 de grade. Pauză pentru o clipă și coboară piciorul. Ridicați-l din nou înainte de a vă atinge piciorul drept.

Faceți acest lucru de 10 ori înainte de a schimba partea și de a repeta același lucru cu piciorul drept. Seturi și repetări - 2 seturi de 10 repetări 6. Squats Sumo Țintă - Cum să pierdeți grăsimea adductorului, glute, hamstrings și quads. Cum să faci squats Sumo Stai drept cu picioarele mai late decât lățimea umerilor, picioarele la un unghi de 45 de grade, umerii răsuciți spre spate, pieptul în sus și mâinile pe talie sau pe palme împreună. Împingeți șoldurile afară, flecați genunchii și veniți în poziție așezată.

Asigurați-vă că genunchii sunt îndreptați și nu depășesc vârful degetelor.

Exerciții pentru a pierde grăsimea în jurul zonei inghinale Partea luminoasă vizualizări. Scopul pierderii în greutate este de a crea un deficit caloric. Pin On Sfaturi pentru fitness exercițiile pentru a pierde grăsime în jurul zonei inghinale sunt informații importante însoțite de fotografii și imagini HD provenite de pe toate site-urile web din lume. Dacă nu găsiți rezoluția exactă pe care o căutați, alegeți o rezoluție nativă sau mai mare.

Genunchii și șoldurile ar trebui să fie în aceeași linie atunci când vă ghemuiți. Pauză pentru o clipă și apoi revino la poziția inițială.

Pierde grăsime pe adductori

Seturi și repetări - 2 seturi de 12 repetări 7. Cârlige laterale alternative în picioare Youtube Țintă - Aductori, glute, hamstrings, oblici, lat și quads. Cum să faceți crăpături laterale alternative în picioare Stați cu picioarele la lățimea umerilor depărtați, cu mâinile încrucișate și cu vârful degetelor în partea din spate a capului, cu brațele deschise, cu umerii răsuciți spre spate și cu nucleul cuplat.

Ridicați piciorul stâng de pe podea, apropiați cotul drept de genunchi și rupeți. Eliberați poza și așezați piciorul stâng pe podea.

Cum să pierzi grăsimea internă a coapsei 2021 - The healthy post

Faceți același lucru cu piciorul drept și cotul stâng pentru a finaliza o repetare. Seturi și repetări - 2 seturi de 12 repetări 8. Ascensoare picioare rotite extern Youtube Țintă - Aductori, hamstrings, quads, viței și glute. Cum se face ascensoare rotite extern Stai pe un covor. Așezați-vă mâinile în spate, flectați coatele și aplecați-vă puțin în spate.

Îndoiți genunchiul drept și așezați piciorul drept pe podea. Păstrați piciorul stâng drept și rotiți picioarele afară, astfel încât să vă puteți angaja adductorii în timp ce faceți exercițiul. Țineți spatele întins și pieptul ridicat. Ridicați piciorul stâng de pe podea și țineți picioarele rotite.

cum să pierdeți grăsimea adductorului

Aduceți piciorul în jos. Faceți acest lucru de 10 ori înainte de a schimba picioarele. Seturi și repetări - 2 seturi de 10 repetări 9.

  1. Performați recenzii privind pierderea în greutate
  2. CUM SĂ PIERZI RAPID GRĂSIMEA INTERIOARĂ A COAPSEI - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -
  3. Exerciții pentru a pierde grăsimea în jurul zonei inghinale - ExerciseWalls
  4. 15 antrenamente pentru femei pentru a tonifica coapsele interioare - Ingrijirea Pielii -
  5. Pierde grăsime pe adductori Coapsele interne mai subțiri în 14 zile pierd grăsime l - 10 minute de antrenament pierderea de grăsime octopamină Sa vedem care sunt cauzele depunerii stratului de grasime din jurul taliei, dar si cum il putem combate printr-un plan alimentar asociat cu exercitii fizice specifice.

Lunge pe partea de pas ponderată Youtube Țintă - Aductori, glutei, hamstrings, quads și viței. Cum se face Lunge ponderată pe pas Țineți un kettlebell de 13 kilograme 6 kg aproape de piept.

Păstrați picioarele la lățimea umerilor, umerii rulați înapoi, pieptul în sus și arătați drept. Faceți un pas larg spre stânga, flectați genunchiul stâng și coborâți partea superioară a corpului.

Mai multe despre acest subiect