Cum să pierzi 1 kilogram de grăsime

cum să pierzi 1 kilogram de grăsime

Pagina principala Arderea grăsimilor: economisiți 1 kilogram de grăsime pe săptămână Arderea grăsimilor: Multe diete promit pierderea miraculoasă în greutate într-un timp record.

Ultimele kilograme de grasime | Cristian Margarit, Cum să pierzi un kilogram de grăsime

Dar nu toate pierderile în greutate sunt la fel ca pierderea de grăsime. Dimpotrivă, la majoritatea dietelor pierzi apă și masă musculară, deci cântărești mai puțin după aceea. Cum să pierzi 1 kilogram de grăsime, ce trebuie să faci pentru a arde de fapt un kilogram de grăsime?

cum să pierzi 1 kilogram de grăsime

Arderea grăsimilor: Cum să pierzi un kilogram de grăsime? O privire asupra tabelului cu nutrienți relevă: 1 gram de grăsime are o valoare nutritivă de 9,3 kilocalorii kcaladică H. Cu toate acestea, organismul nu este capabil să ardă alimentele complet. Nu toate caloriile sunt absorbite.

Pierderea digestivă este de aproximativ 2. Când pierdeți în greutate, totul se reduce la echilibrul energetic Pentru a face acest lucru, trebuie mai întâi să calculăm rata metabolică zilnică. Un bărbat de 30 de ani cu o greutate corporală de 80 de kilograme și o înălțime corporală de cm are o rată pierde glume de greutate bazală de 1.

Cum să pierzi 5 kilograme de grăsime într-o lună trebuie să slăbești rapid în 4 săptămâni

Acum trebuie să adăugați cifra de afaceri a forței de muncă la această valoare pentru a calcula cifra de afaceri totală zilnică.

Volumul de lucru depinde de cât de mult vă deplasați în fiecare zi în timpul locului de muncă și în timpul liber. Cu un calculator de calorii puteți determina necesarul aproximativ de calorii. Ca un ghid aproximativ, bărbatul nostru mediu are o valoare de 2. Calculul se bazează pe o activitate predominant sedentară și o mișcare redusă. Probleme tipice ale dietei Acum putem continua să calculăm cu aceste valori.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Pentru a slăbi aveți nevoie de un echilibru energetic negativ. Așadar, fie trebuie să mănânc mai puțin, fie ardem mai multă energie, așa că mă mișc mai mult. Transformat într-o săptămână, aceasta înseamnă economisirea a 1. Și tocmai aici încep problemele tipice ale dietei. Feriți-vă de efectul yo-yo Dacă mănânc cu kcal mai puțin pe zi decât am nevoie, efectul yo-yo amenință. Corpul consideră că există o amenințare a foametei, dar nu compensează lipsa de energie dorită. Arderea grăsimilor se oprește.

În loc să meargă la rezervele de grăsime, care ar fi necesare pentru supraviețuire în momente de nevoie, organismul încetinește metabolismul.

Adică cele mai importante organe sunt alimentate în primul rând cu energie, mai presus de toate creierul. Toate celelalte funcționează pe spate pentru a economisi energie. Corpul obține energia lipsă prin arderea propriilor resurse. Arde în principal proteinele musculare. Și acesta este marele dezavantaj al majorității dietelor. Pierderea în greutate poate fi observată rapid pe cântar, dar procentul de grăsime corporală scade doar nesemnificativ. Mai presus de toate, pierdem masa musculară și apă.

Arderea grăsimilor: mușchii sunt ca motoarele Dar acest lucru ne salvează rata metabolică bazală, deoarece mușchii sunt ca niște motoare. Un motor mare folosește mai mult combustibil, chiar și la ralanti. Așadar, o dietă transformă o mașină de clasă mijlocie cu 2 litri de cilindree într-o mașină mică cu 1,5 litri de cilindree.

Totuși, ceea ce este de dorit în traficul rutier duce la creșterea în greutate la oameni. Pentru că după o dietă, organismul începe să transforme din ce în ce mai mult excesul de calorii în grăsimi. Micul automobil se transformă într-un camion în timp. Exercițiile fizice și o dietă sănătoasă susțin arderea grăsimilor În loc să micșorați deplasarea, luați în considerare modernizarea corpului la o mașină sport.

Fiecare kilogram de mușchi arde încă kcal pe zi.

cum să pierzi 1 kilogram de grăsime

De asemenea, ar trebui să vă mișcați coșul în mod regulat, care consumă mai multe calorii. Și dacă vă umpleți cu benzină premium, adică mâncați o dietă sănătoasă și echilibrată, corpul dvs.

Ajută-te să pierzi un kilogram pe săptămână

Proteinele și gestionarea greutății - este mai puțin mai mult? Arderea grăsimilor în viața de zi cu zi Nici sportul singur nu este răspunsul.

Dacă faceți mișcare ocazional, dar continuați să mâncați nesănătos, nu vă veți scădea din greutate. Un calcul simplu pentru jogging ilustrează problema. În funcție de viteza de rulare, un alergător arde în jur de până la kcal pe oră. Să presupunem că omul nostru mediu consumă în jur de kcal pe oră. Apoi ar trebui să alerge aproape 12 ore pe săptămână pentru a arde 7.

Sincer, ai atâta timp? Un regim combinat de dietă și exerciții fizice este optim, astfel încât unele dintre calorii sunt salvate prin cum să pierzi 1 kilogram de grăsime dietei și altul prin practicarea sportului și a activităților de zi cu zi.

Articole recente

Și poate arăta astfel: Economisire prin nutriție: 4. O bucată de zahăr cub cântărește 2,5 grame, ceea ce corespunde la 10 kcal. Cu trei căni de cafea pe zi și una mai puțin fiecare, economisiți în total kcal pe săptămână. Folosiți lapte cu conținut scăzut de grăsimi 1,5 grame de grăsime în loc de lapte integral 3,5 grame de grăsime. Acest lucru economisește 2 grame de grăsime la ml, adică 18 kcal. Cu un pahar de lapte 0,2 l pe zi economisiți kcal pe săptămână.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Bea apă în loc de limonadă. O cutie de cola 0,33 l conține în jur de 34 de grame sau 13,5 bucăți de zahăr.

Adică kcal pe zi și kcal pe săptămână. Mâncați legume crude în loc de chipsuri de cartofi în timp ce vă uitați la televizor. O pungă de jetoane are în jur de kcal. Cartofii sacou sunt mai buni decât cartofii prăjiți. O porție de de grame de cartofi prăjiți are kcal, dintre care sunt grăsime prăjită. Cu două porții pe săptămână economisiți încă kcal. Pâinea cu conținut scăzut de grăsimi este mai sănătoasă. Șunca gătită are doar 3 grame de grăsime. Economisirea de calorii se ridică la kcal.

O sticlă de bere are în jur de kcal, bere de grâu și mai mult. Dacă renunțați la bere în timpul săptămânii, veți economisi 1. Păsările sunt mai bune decât carnea de porc. Dacă mâncați două mese pe săptămână, economisiți kcal cu carnea de pasăre. Economisire prin exercițiu: 3. Exercițiul stimulează arderea grăsimilor: O jumătate de oră de antrenament de forță folosește în jur de de calorii. Cu două unități de antrenament pe săptămână, primiți kcal. Faceți acest lucru de trei ori pe săptămână, astfel încât să aveți 1.

Mergeți cu bicicleta la lucru. Puteți scrie singuri kcal la 20 de minute de ciclism lent. Să presupunem că puteți face acest lucru de două ori pe săptămână, linia de jos este de kcal.

Care sunt caloriile și cum afectează greutatea

De altfel: efectul de post-ardere nu este luat în considerare în acest calcul. Mișcări mici, efect mare la slăbire Scări în loc de lift: 15 minute de urcare pe scări consumă aproximativ kcal.

Cu cinci zile lucrătoare și presupunând 2 etaje pe care le urcați și coborâți de patru ori dimineața, la prânz și seara, putem, cu conștiința curată, să scriem kcal. Arzi în medie kcal în timpul sexului. Surprindeți-vă partenerul și rezervați încă kcal. Mergeți 20 de minute pe zi.

cum să pierzi 1 kilogram de grăsime

Acest lucru economisește 90 kcal de fiecare dată sau în total kcal. Faceți curățenie în casă. În această săptămână ați economisit aproximativ 7. Bineînțeles, poate că nu mănânci tot ce apare pe listă sau faci mai puțin exerciții fizice.

Dar chiar trebuie să arzi 1 kilogram de grăsime pe săptămână? Nu este suficient dacă poți pierde în greutate pe termen lung cu măsuri mici și apoi să-l păstrezi?

Mai multe despre acest subiect