Endomorfs de ardere a grăsimilor

endomorfs de ardere a grăsimilor

Deși teoria inițial se referă la somatotype la trăsăturile de personalitate, mulți oameni folosesc astăzi tipul lor de corp pentru a determina ce mănâncă. Dintre cele trei tipuri, endomorfii pot fi mai preocupați de dietă, deoarece sunt mai predispuși la grăsimi.

"Spălați totul!": Exerciții pentru arderea grăsimilor. Instruire pentru arderea grăsimilor

Descrierea tipului de corp Structura și compoziția corpului vă determină somatotul. Ectomorfele sunt lungi, subțiri și unghiulare, cu puțină grăsime sau mușchi. Poate fi foarte dificil pentru ei să câștige în greutate. Mulți supermodeli și baschetari sunt ectomorfe.

Mesomorfii, pe de altă parte, sunt solizi, puternici și musculoși, pot pierde sau câștiga greutate cu puțin efort și o mare parte din greutate va fi musculară.

endomorfs de ardere a grăsimilor regim de slabit oshawa

Sportivii și culturistii sunt, de obicei, mezomorfi. Endomorfii, cu toate acestea, au curbe, netede și rotunde.

Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală

Ei cântăresc cu ușurință. Ei tind să aibă mai multe grăsimi corporale, dar pot avea și un pic de mușchi. De exemplu, mulți jucători mari sunt endomorfici ca actrița curvă, Marilyn Monroe, potrivit Centrului pentru Sănătate Fără Frontiere al Universității din Houston.

endomorfs de ardere a grăsimilor cum să pierdeți în greutate pentru săptămână

Dieta pentru endomorfii Ca endomorf, metabolismul dumneavoastră este mai lent și veți câștiga greutate cu ușurință. Problema este să vă asigurați că greutatea este în loc de grăsime. Brânzeturile, carnea de pui și peștele sunt surse bune de proteine.

Arderea grăsimilor

Carbohidrații trebuie să fie întregi, complexi și cu fibre, cum ar fi endomorfs de ardere a grăsimilor, fasolea, orezul brun și fulgi de ovăz. Evitați zaharurile simple și alimentele procesate, cum ar fi sifon, sucuri, deserturi, cartofi prăjiți, pe care corpul dumneavoastră le va depozita ca grăsime în loc să le ardă pentru energie.

  1. "Spălați totul!": Exerciții pentru arderea grăsimilor. Instruire pentru arderea grăsimilor
  2. Rularea de 20 de minute 2 biciclete de 2 ore Răsucirea 3khmax.

Unele zaharuri simple sunt hrănitoare, cu toate acestea, deoarece substanțele nutritive, fructele întregi și laptele trebuie să profite la maximum de zaharurile simple pe care le consumați. Mere și Pere Oamenii nu au întotdeauna tipuri de corpuri clasice, iar multe sunt o combinație de tipuri. Endomorfii pot avea corpuri în formă de măr sau de pere.

endomorfs de ardere a grăsimilor pădurea pierde în greutate

Dacă sunteți mere sau pere, un exces de grăsime în organism, fie mai mare sau mai mic crește riscul de tensiune arterială ridicată și boli de inima.

Exercițiul pentru endomorfii Pentru a înfrunta o tendință naturală de a câștiga kilograme nesănătoase, endomorfii ar trebui să se concentreze mai întâi pe exerciții cardiovasculare sau arderea grăsimilor.

endomorfs de ardere a grăsimilor 5 săptămâni de arsuri de grăsime

Acesta este un exercițiu care implică utilizarea de mușchi lungi și o creștere a ritmului cardiac pe o perioadă prelungită de timp, de exemplu de minute. Jogging-ul, dansul, ciclismul și gimnastica sunt exemple de exerciții pentru arderea grăsimilor. Când greutatea începe să iasă, adăugați antrenament de forță la regimul dvs.

endomorfs de ardere a grăsimilor pierderea în greutate desi

Mușchii tonifiați vor face corpul dumneavoastră endomorf să arate mai agil și veți fi mai tari și mai sănătoși. Ca Acest Lucru?

Mai multe despre acest subiect