Modalitate sănătoasă de a pierde în greutate gravidă

Pierderea în greutate când sunteți gravidă | Sfaturi | June

Cum să slăbești după sarcină:

Dar cu un IMC mai mare, riscul crește. Care sunt riscurile pentru bebeluș dacă sunteți gravidă și obeză?

Dieta și alimentele în timpul sarcinii: Ce luăm? Ce evităm?

Obezitatea poate crește, de asemenea, riscul apariției problemelor pentru bebelușul dumneavoastră. Problemele pentru bebelușul dvs.

care sunt trei strategii sănătoase de pierdere în greutate pastile de slabit dietonus pareri

Orice ai face, fă-o cu măsură. Nu este momentul să experimentați o dietă strictă de modă sau un program intens de exerciții.

poți să pierzi în greutate pe estradiol program slabit bicicleta fitness

Consultați-vă cu medicul dumneavoastră Discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a începe un program de exerciții fizice în timpul sarcinii. Vă pot ajuta să veniți cu o rutină și să răspundeți la orice întrebări pe care le aveți. Medicul dumneavoastră vă poate recomanda și la un dietetician sau la un antrenor pentru evaluare și sfaturi personalizate cu privire la alimentația sănătoasă și exercițiile fizice în timpul sarcinii.

Tratați-vă sarcina ca pe o oportunitate Sarcina poate fi un moment excelent pentru a începe un program de exerciții și pentru a vă schimba dieta. Femeile gravide sunt mai predispuse să-și viziteze medicul în mod regulat și să pună multe întrebări.

Motivele pierderii în greutate în timpul sarcinii:

De asemenea, tind să fie extrem de motivați să-și schimbe stilul de viață pentru a-și menține copilul sănătos. Începeți încet Ar trebui să începeți orice exercițiu nou încet și să vă construiți treptat în timp. Începeți cu doar cinci sau 10 minute de exerciții în fiecare zi. Adăugați încă cinci minute săptămâna viitoare.

Factorii psihologici

Scopul dvs. Mersul pe jos și înotul sunt ambele alegeri excelente pentru persoanele care încep să facă mișcare. Amândoi sunt blânzi cu articulațiile.

Săptămâna a a - 7,7 kg; sfârșitul celui de-al doilea trimestru - 8,2 kg.

Tine un jurnal Un jurnal alimentar online este o modalitate excelentă de a vă asigura că primiți substanțe nutritive adecvate și beți suficientă apă în fiecare zi. Puteți stabili dacă dieta dvs. Un jurnal este, de asemenea, un instrument util pentru urmărirea stării de spirit și a nivelurilor de foame. În plus, un jurnal este cel mai bun mod de a vă planifica programul de antrenament și de a crea o rutină care funcționează pentru dvs.

Cu cât poți intra mai repede într-o rutină, cu atât mai bine.

Sanatoasa sarcinii plan

Multe site-uri web au, de asemenea, un forum comunitar disponibil, astfel încât să vă puteți conecta cu alte persoane care au obiective similare. De asemenea, puteți împărtăși rutine de fitness, rețete și alte sfaturi pentru a ține pasul cu noul dvs.

dymatize iso 100 pentru pierderea de grăsimi pierde grăsimile sănătoase

Evitați caloriile goale În timpul sarcinii, mâncați și beți cu moderare următoarele sau tăiați complet : fast food.

Mai multe despre acest subiect