Pierde greutatea în timp ce stați jos, Cât de repede puteți pierde în greutate la șolduri și picioare la domiciliu?

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Fă-l distractiv când poți Pierderea în greutate este mai ușor de spus decât de făcut și nu există o pastilă magică care să dea jos kilogramele. În schimb, trebuie să arzi mai multe calorii decât consumi. Aceasta implică o dietă sănătoasă, precum și o combinație de antrenament cardio și de forță.

mâncați și pierdeți în greutate rapid

Sunteți gata să vărsați kilograme încăpățânate? Iată câteva dintre cele mai bune exerciții de antrenament cardio și de forță pentru pierderea în greutate, împreună cu sfaturi pentru a fi activ pe tot parcursul zilei.

Acestea sunt unele dintre cele mai eficiente forme de mișcare pentru pierderea în greutate, deoarece cu cât bătăile inimii sunt mai mari, cu atât vei arde mai multe grăsimi, explică Multazim Shaikh, un antrenor de fitness și nutriționist la FamFits.

Pentru a pierde în greutate sau pentru a menține pierderea în greutate, veți avea nevoie de până la de minute de activitate fizică moderată pe săptămână, potrivit Clinicii Mayo. Aceasta înseamnă în medie aproximativ 60 de minute, cinci zile pe săptămână. Dacă sunteți ocupat, împărțiți cardio-ul în trei antrenamente mai mici pe zi. Un exemplu: faceți exerciții cu 20 de minute dimineața înainte de muncă, mergeți 20 de minute în pauza de prânz și faceți mișcare timp de 20 de minute după cină.

Antrenamentele cardio excelente pentru a vă ajuta să slăbiți includ: 1. Cardio de intensitate redusă Nu trebuie să faceți mișcare la o intensitate mare pentru a slăbi. Dacă sunteți începător sau aveți limitări fizice, cardio-ul de mică intensitate vă poate ajuta, de asemenea, să ardeți calorii și să scăpați de kilograme.

În jos pentru a pierde în greutate

Aceste antrenamente includ jogging, ciclism, mers pe jos, înot și aerobic. Începeți încet și creșteți treptat intensitatea pe măsură ce vă adaptați la noua rutină. Urmăriți 60 de minute de cardio de intensitate scăzută cinci zile pe săptămână. Pe măsură ce devii mai în formă fizică, poartă greutăți de mână în timp ce faci jogging, mers pe jos sau faci aerobic. Sari coarda Saltul de coardă nu numai că îmbunătățește coordonarea și funcția cognitivă, dar intensitatea acestui antrenament ridică ritmul cardiac, ajutându-vă să ardeți aproximativ 1.

pierderea în greutate atunci când sobru

Încălziți-vă cu salturi. Odihnește-te timp de 15 până la 30 de secunde și repetă. Completează 3 seturi.

Carmen Serban - FIECARE OM ARE CRUCEA LUI (sax Mihail Titoiu)

Vă puteți schimba și rutina. Săriți un set pe un singur picior, un set cu ambele picioare și un set în timp ce alergați în poziție. Burpees Burpeele combină genuflexiuni, sărituri și flotări.

Este un antrenament eficient, deoarece arzi grăsimi din corpul tău general și antrenezi mai multe grupuri musculare, cum ar fi pieptul, picioarele și nucleul, spune Shaikh. Fă 10 repetări în 30 de secunde și apoi odihnește-te 30 de secunde.

Politica De Confidențialitate 10 moduri de a pierde în greutate în timp ce vă uitați la televizor Obțineți sfaturile noastre pentru a slăbi de pe canapea, indiferent dacă urmăriți Game of Thrones, The Walking Dead sau Grey's Anatomy. Pierdere În Greutate Un stil de viață sedentar a fost creditat că a contribuit la tot felul de rele nesănătoase, inclusiv un risc crescut de a dezvolta condiții care pun viața în pericol, cum ar fi diabetul, bolile de inimă și chiar multe tipuri de cancer, potrivit unui studiu recent. Dar a te lăsa aspirat de hilaritatea sitcomului îndrăgit sau a dramelor dintr-o serie preferată poate fi o modalitate serios minunată de a decomprima și a de-stresa - atâta timp cât nu exagerezi. Așadar, fii inteligent și gândește-te la modalități de a te ține la obiectivele tale de slăbire atunci când te răsfeți cu un pic de sânge - cum ar fi aceste 10 trucuri și sfaturi savante pe care le-am propus de fapt Pierzând greutate în timp ce privești.

Repetați timp de 5 minute. Instruire pe intervale de înaltă intensitate HIIT Acest antrenament cardio a crescut în popularitate datorită capacității sale de a maximiza arderea caloriilor și pierderea de grăsimi.

Implică explozii intense de exerciții pentru a vă crește ritmul cardiac, urmate de 15 secunde de odihnă. HIIT este minunat dacă nu ai mult timp. Puteți face mișcare pentru o perioadă mai scurtă de timp, totuși finalizați un antrenament mai intens și mai intens. Drept urmare, veți continua să ardeți calorii ore în șir după antrenament, notează Shaikh. Iată un exemplu de rutină HIIT: Completează lovituri de fund pentru 45 de secunde și odihnește-te timp de 15 secunde.

Cele mai bune exerciții pentru a pierde în greutate și a rămâne activ

Apoi, efectuați salturi pentru 45 de secunde, urmate de 15 secunde de odihnă. Completează burpeele timp de 45 de secunde și odihnește-te timp de 15 secunde. Repetați timp de 10 până la 20 de minute. Puteți încorpora, de asemenea, alte mișcări, cum ar fi alpiniștii și squats-urile. Sau, puteți încerca să finalizați un antrenament HIIT pe o bandă de alergat: Încălziți timp de 5 minute. Apoi sprintează la o viteză de intensitate mare timp de 1 minut.

Nu este necesar să cheltuiți timp și banivizitați sala de sport. Exercițiile se pot face în apartamentul tău. Nimeni nu te deranjează să te întorci acasă de la serviciu să te întorci pe jos, să adaugi câțiva kilometri în plus.

Mergeți 30 de secunde, apoi sprintați din nou la o viteză de intensitate ridicată pierde greutatea în timp ce stați jos de 1 minut.

Completați seturi. Aceste sesiuni de antrenament vă pot declanșa metabolismul. Și pentru că creează o masă musculară slabă, veți arde mai multe calorii în timpul exercițiului și în repaus, potrivit Stephanie Blozy, expert în științe de exerciții fizice și proprietarul Fleet Feet din West Hartford, Connecticut.

Exercițiile excelente de antrenament în greutate și forță pentru a vă ajuta să slăbiți includ: 1. Completați un leagăn cu două mâini pentru 20 de secunde.

cum să pierdeți burta inferioară a grăsimilor

Odihnește-te 8 secunde. Repetați 8 seturi. Blozy recomandă să vă ridicați mai repede pentru a vă crește ritmul cardiac și mai mult și pentru a avea un antrenament mai intens cardio. Dacă sunteți începător, începeți cu 3 seturi de 10 repetări. Odihnește-te între 60 și 90 de secunde între fiecare set.

Arde caloriile, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate. Pe lângă faptul că te ajută să slăbești, exercițiul fizic a fost asociat cu multe alte beneficii, inclusiv o dispoziție îmbunătățită, oase mai puternice și un risc redus de multe boli cronice. Iată cele 8 cele mai bune exerciții pentru pierderea în greutate. Plimbarea Mersul pe jos este unul dintre cele mai bune exerciții pentru pierderea în greutate — și pentru un motiv întemeiat.

Creșteți treptat numărul de repetări pe măsură ce vă îmbunătățiți puterea. Doriți să o faceți provocatoare?

crop corp top slim mp4

Adăugați greutate ținând o halteră sau un kettlebell lângă piept sau țineți pierde greutatea în timp ce stați jos în fiecare mână, spune Blozy.

Ea încurajează ușurarea încărcării la 50 până la 70 la sută din valoarea maximă și creșterea repetărilor, astfel încât să simtă mai mult cardio decât antrenament cu greutăți. Completați 1 până la 3 seturi de 10 până la 20 de repetări. Moduri simple de a fi activ în fiecare zi Împreună cu o rutină regulată de exerciții și o dietă sănătoasă, căutați alte modalități de a fi activ în fiecare zi. Nu uitați, cu cât vă mișcați mai mult, cu atât veți arde mai multe calorii.

Cât de repede puteți pierde în greutate la șolduri și picioare la domiciliu?

Acest lucru vă poate maximiza eforturile de slăbire și vă poate ajuta să vă atingeți obiectivul mai devreme. Mergeți în cameră în timpul pauzelor comerciale, între episoadele emisiunii sau în timp ce vorbiți la telefon.

Luați scările mai degrabă decât liftul.

pierdere în greutate savannah ga

Parcați mașina în spatele parcărilor. Obțineți un tracker de fitness.

Mai multe despre acest subiect