Pierde grăsime pe laturi și înapoi, 5 exerciții pentru a scăpa de grăsimea axilei

pierde grăsime pe laturi și înapoi

Cum să elimini grăsimea din burtă și părți

Ce crezi? Spre deosebire de grăsimea abdominală, grăsimea axilei nu vă crește șansele de probleme cronice de sănătate. Acest lucru nu înseamnă că este mai tolerabil să se ocupe. Poate provoca în continuare sentimente de frustrare și scăderea stimei de sine.

Exerciții eficiente și adecvate pentru burta de slăbire

Nu puteți face un anumit exercițiu pentru a pierde grăsime într-o zonă îmi pare rău! De asemenea, luați în considerare faptul că trebuie să faceți exerciții de ardere a caloriilor și să vă schimbați obiceiurile alimentare pentru a pierde grăsimi în general.

Curățați-vă dieta Consumați alimente bogate în substanțe nutritive și sărace în calorii goale.

pierdere în greutate aplicație de jocuri de noroc

Renunțați la chipsuri, fursecuri, bomboane, burgeri, cartofi prăjiți, shake-uri, pizza și coaste. Consumați în schimb alimente bogate în nutrienți, cum ar fi carne slabă și fructe de mare, cereale integrale, fructe, legume, fasole, produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi și tofu. Fiți atenți și la dimensiunile porțiilor.

miros care te face să pierzi în greutate

COM pentru a vă urmări caloriile și macro-urile pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate. Faceți mai mult Cardio Efectuați cardio care lucrează în partea superioară și inferioară a corpului în același timp pentru a crește puterea de lucru. Antrenamentul eliptic, canotajul, înotul, cățărarea versa și kickboxing sunt exemple.

Pentru a pierde sau a menține greutatea, ar trebui să faceți 30 de minute de activitate fizică în majoritatea zilelor săptămânii, pierderea mea de greutate a aerului subțire Colegiului American de Medicină Sportivă.

Pentru cardio, alegeți-vă activitatea preferată și exersați-vă trei zile pe săptămână în zile neconsecutive faceți antrenament de forță în celelalte zile. Adăugați antrenament de forță În timp ce puteți detecta zonele cu probleme, puteți întări mușchii care stau la baza, astfel încât atunci când scăpați grăsimea prin dietă și cardio, veți dezvălui mușchii sculptați și tonifiați dedesubt. Iată cele mai bune pariuri ale tale dacă te lupți cu grăsimea axilei.

Pierde înapoi grăsime laterală, Cum vă puteți îndepărta burta și părțile laterale într-o săptămână?

Ridicați picioarele în sus, îndreptați brațele și înclinați-vă ușor înainte. Coborâți corpul în jos îndoind coatele și opriți-vă când brațele sunt paralele cu podeaua.

creveți bine pentru a pierde în greutate

Împingeți-vă în sus până când brațele sunt drepte, dar nu blocați coatele. Repetați pentru 10 până pierde grăsime pe laturi și înapoi 12 repetări. Mențineți ușoara îndoire a coatelor în timp ce coborâți bara din spatele capului și spre podea într-un arc.

Ridicați bara înapoi și repetați de 10 până la 12 ori. Îndoiți ușor coatele și păstrați-o îndoită pe măsură ce coborâți ganterele în lateral.

Cum pierd grăsimea la mijloc

Opriți-vă când brațele sunt paralele cu podeaua, împingeți greutățile înapoi și repetați pentru 10 până la 12 repetări. Înclinați-vă ușor, țineți spatele drept și trageți bara în jos până la piept. Ridicați-l încet și repetați de 10 până la 12 ori.

Împingeți-vă punând mâna dreaptă pe bancă și îndoiți-vă înainte până când spatele este aproape paralel cu podeaua. Întindeți mâna și luați o ganteră cu mâna stângă și trageți-o în sus. Ține brațul aproape de partea ta.

5 exerciții pentru a scăpa de grăsimea axilei

Coborâți gantera până când brațul este extins și repetați. Faceți 10 până la 12 repetări și comutați laturile.

cum să pierdeți în greutate în trei zile

Încerci să pierzi grăsimea axilei? Ce faci pentru a-ți îmblânzi zona de probleme?

Faceți vreunul dintre aceste exerciții? Crezi că o vei face după ce ai citit acest articol? Există alte exerciții pe care le-am lăsat deoparte?

pierdere în greutate de 50 de zile înainte și după

Împărtășiți-vă gândurile și sugestiile în comentariile de mai jos!

Mai multe despre acest subiect