Piramida de pierdere a grăsimilor, Piramida pierderii de grăsime. Noua Piramidă Harvard

Schema piramidă de pierdere în greutate. 2007 Noua Piramidă Harvard

În acest articol vreau să vă prezint o piramidă de pierdere a grăsimilor. Astfel, după cum putem didactic propune o piramidă dedicată explicarea modul în care aceasta ar trebui să fie de planificare pentru a reduce grasimea din corp, și un mod generalizat, să-l instruiască în primii pași piramida de pierdere a grăsimilor a atinge obiectivele. Index articol: De ce ardeți grăsimea corporală? Se știe că creșterea grăsimii corporale dăunează sănătății, aducând boli, cum ar fi presiunea crescută, problemele cardiorespiratorii și este considerată o boală cronică netransmisibilă.

pierde în greutate zantac umflarea ganglionilor limfatici în greutate pierdere în greutate

În plus, aduce pierderi de ordin psihologic și chiar social, deoarece individul tinde să aibă o stima de sine scăzută și poate suferi prejudecăți sociale. Dar indiferent de ce sau ce scopuri aveți, dacă doriți să ardeți grăsime și nu știți de unde să începeți, acest ghid vă va clarifica cu siguranță și vă va permite o mai bună înțelegere a modului în care ar trebui să meargă lucrurile. Să învățăm? Se pare că acest lucru poate fi adevărat și în anumite părți, dar cu greu veți putea să ardeți în mod satisfăcător grăsimea doar îngrijorându-vă de acele puncte.

Cel mai important lucru de făcut este că organismul poate folosi energia stocată în organism sub formă de grăsime oferă mai puține calorii decât are nevoie, care este, în mod necesar, referindu-se la un deficit caloric.

Deficitul caloric este important deoarece, prin acesta, putem produce efecte în organism care se leagă de evenimentele lipolitice, adică utilizarea grăsimilor corporale ca sursă de energie. Și numai după ce avem un deficit caloric adecvat putem începe să ne gândim la manipularea macronutrienților.

Cu toate acestea, pentru a ne stabili deficitul de calorii, trebuie să știm mai întâi ce sunt cheltuielile noastre zilnice. Și pentru asta, trebuie mai întâi să calculeze sau pentru a analiza rata metabolică bazală cantitatea de energie recruților corpului să rămână în stare de repaus, care rulează funcțiile lor fiziologice în mod normalși după aceea, cheltuielile lor de zi cu zi.

pierde greutatea în străinătate pierdere de grăsime 10 săptămâni

Adăugat la aceste valori, avem valoarea energetică totală VET care va stabili cât de mult cheltuim și trebuie să consumăm zilnic pentru a rămâne în greutatea actuală. Evident, dacă scopul tău este să piardă în greutate, ar trebui să consumi calorii la un număr mai mic decât acesta. Dar cât de mult?

Dacă propunem un deficit de calorii foarte mare, vom sacrifica masa musculară și vom lăsa metabolismul lent, făcând astfel piramida de pierdere a grăsimilor arderea grăsimilor și putem totuși provoca daune asupra sănătății. Cele mai multe studii și experți sunt de acord că ar trebui să aveți un deficit caloric de aproximativ de calorii zilnic. Cu toate acestea, acest număr poate varia foarte mult în funcție de starea fiziologică, individualitatea biologică, obiectivele și răspunsul organismului dumneavoastră.

[:ro]Piramida pentru pierderea grasimii[:]

Există oameni care răspund bine la un deficit de Kcal simplu și reușesc să piardă în greutate cu el. Dar alții, cu Kcal, încă mai întâmpină dificultăți în pierderea de grăsimi. Prin urmare, urmăriți un obiectiv aproximativ kcal pe zi, amintiți-vă că această sumă tinde să scadă odată cu trecerea săptămânilor și nu depășiți cu mult acest lucru, deoarece cu siguranță nu va consuma grăsime, ci mai degrabă masa musculară. Asta pentru că piramida de pierdere a grăsimilor este nevoie să consumăm Kcal mai puțin decât avem nevoie, ci să consumăm, de exemplu, toate caloriile zilnice din carbohidrați.

Schemă piramidă de cafea pentru pierderea în greutate

Desigur, nu vom avea un răspuns pozitiv din partea organismului. Și de aceea jumătatea, aproape de partea de jos a piramidei, este această manipulare, arătând cât de importantă este. Când vorbim despre manipularea macronutrienților, trebuie să înțelegem că trebuie să fie ceva foarte individual. Acest lucru se datorează faptului că există persoane care au sensibilități mai ridicate la insulină și răspund la niveluri dietetice cu niveluri mai ridicate de carbohidrați, altele cu niveluri mai scăzute, deoarece sunt mai puțin sensibile la insulină.

Totuși, unii indivizi își pot salva masele musculare cu cantități medii sau mici de proteine. Alții nu.

timp pentru a pierde 3 grăsime corporală centrele de pierdere în greutate burlington ontario

Consumul de lipide este, de asemenea, foarte special: Unii își păstrează greutatea cu lipidele, iar alții cântăresc excesiv.

Deci, după cum vedem, totul depinde mai întâi de nevoile individuale ale fiecăruia. Nu putem neglija acest echilibru al macronutrienților, deoarece nenumărate evenimente fiziologice sunt legate de ele: Controlul insulinei, stimularea sintezei și secreției GH, optimizarea nivelurilor de energie în timpul antrenamentului, îmbunătățirea sensibilității la insulină, printre altele.

Piramida pierderii de grăsime. Noua Piramidă Harvard

Astfel, este adesea necesar să testați care este raportul dvs. Acest lucru se datorează faptului că are rolul nu numai de a face să consume mai multe calorii, cum să pierdeți în greutate de la linia maxilarului și de a promova efectele fiziologice și fizice care vor face această pierdere eficientă, precum și îmbunătățirea calității vieții în ansamblu.

În ceea ce privește evenimentele fizice, se îmbunătățește cardiovasculare, respiratorii, capacități musculo-scheletice, printre altele. Cu toate acestea, exercițiile fizice trebuie neapărat adaptate corespunzător cu nevoile și dieta dumneavoastră.

Seturi de piramidă pentru pierderea în greutate, Dropsets: Metoda miracol sau timpul pierdut?

Persoanele care au diete relativ slab structurate și decid să se angajeze în activități fizice pot să nu aibă succes. Chiar dacă formarea și dieta sunt bine structurate și interesante, dacă nu au sinergie între ele, planificarea nu va fi eficientă.

De exemplu, imaginați-vă un individ care se limitează la extreme în dieta dumneavoastră și, pe de altă parte, practicând foarte intense și de durată activități fizice Desigur, aceasta va intra în căderile metabolice afecta recuperarea lor și chiar pot pierde cantități semnificative de masa musculara. Acestea vor stimula în același timp cantități mai mari de fibre musculare și mai mulți mușchi, economisind timp de antrenament; Serii cu intensitate maximă și grele lumină de lucru numai pentru că vă aflați într-o dietă cu conținut scăzut de calorii este să vă aruncați antrenamentul în gunoaie!

Scăderea timpului de formare este esențială pentru a fi și mai productivă; Nu exagerați antrenamentele aerobice. Un indiciu bun de antrenament aerobic, care este acum foarte bine elucidat de baza științifică, este formarea de intensitate ridicată HIIT ; Este important să știți: Exercițiul aerobic înainte de antrenamentul în greutate cu mai puțin de 8 ore în avans poate afecta în mod semnificativ acest lucru.

[:ro]Piramida pentru pierderea grasimii[:] - Victor Diaconescu

Acest lucru se datorează faptului că antrenamentul aerobic va promova o epuizare a glicogenului muscular și este cunoscut faptul că culturismul folosește glicogenul ca sursă de energie. Prin urmare, se recomandă ca pregătirea cu greutăți să fie întotdeauna prioritizată; Dacă vă decideți să faceți postul aerobic, acest lucru ar trebui făcut cu grijă. În primul rând din cauza problemelor de sănătate legate de hipoglicemie, de exemplu. În al doilea rând, deoarece rezultatele pot varia în funcție de răspunsul corpului dumneavoastră și de tipul stimulului dat nu se recomandă să lucrați în intensitate ridicată și nici perioade prelungite în aceste tipuri de formare.

Schema piramidă de pierdere în greutate. 2007 Noua Piramidă Harvard

În special persoanele din dieta cu conținut scăzut de calorii cred că trebuie să completeze foarte mult pentru a evita pierderea mușchilor sau pentru că dieta lor este limitată, pot fi deficitare în unul sau mai mulți nutrienți. Acesta include tipul de supliment utilizat, modul în care acesta este utilizat, cât de mult este folosit și când este utilizat.

Toate acestea vor interveni foarte mult într-un mod pozitiv sau negativ.

  1. Cunoașteți Piramida de ardere a grăsimilor Pastile populare dieta obține cel mai bun ceai pentru a suprima foamea fen fen pastila dieta medicament Regim rapid de slabit 10 kg cum sa slăbești repede ceea ce a fost lucrarea fen-fen.
  2. [:ro]Piramida pentru pierderea grasimii[:], Piramida pierderii de grăsime
  3. Seturile de drop sunt seturi de antrenament în greutate în care greutatea este scăzută în fiecare set ulterior atunci când se efectuează un grup de seturi.

Pentru ca dvs. Pentru a face acest lucru, alegeți unul potrivit.

Dar pana nu ai totul format aproape perfect este destul de dificil. Pentru a te concentra asupra pierderii de grasimi trebuie sa incepi cu lucrurile care au cel mai mare impact per total. O sa impartim in 5 niveluri, sau etape, instrumentele cheie pentru a creste pierderea de grasimi.

În acest caz, vă recomandăm să luați în considerare următoarele suplimente: Aminoacizi creatină, BCAA și L-glutamină pentru a promova acțiunile anti-catabolice, stimularea sintezei proteinelor și stimularea sistemului imunitar; Acizii grași esențiali în special omega-3precum și funcțiile legate de sistemul imunitar, stimulează sinteza endogenă a hormonilor și ajută la sănătatea generală; Multivitamine, deoarece, deși dietele cu conținut scăzut de calorii conțin, de obicei, cantități bune de legume, ele pot fi deficitare în unele micronutrienți din cauza deficitului de energie în ansamblu și a restricției mai mari a alimentelor.

Mai ales vă faceți griji cu privire la calciu și cianocobalamină, precum și la fier.

Piramida alimentară Alimentație sănătoasă - Piramida alimentară Baza unei diete sănătoase este piramida alimentară. Acesta ar trebui să furnizeze informații despre cantitatea din care alimente ar trebui consumate în cel mai bun caz, pentru a asigura o dietă sănătoasă și vitală.

Acum, trebuie doar să vedeți dacă strategia dvs. E timpul să punem mâinile la masă!

SEMANA 1 (QUESTÃO 01 - Pág. 15) - PIRÂMIDE

Pierderea de grăsime bună!

Mai multe despre acest subiect