Sprintele de vânt vă ajută să pierdeți în greutate, Mic dejun în ziua cursei. Nutriție corectă înainte de competiție. Nutriția concurenței

sprintele de vânt vă ajută să pierdeți în greutate

Am citit depre potrivire ca și cum ați ieși și potrivire ca în ceea ce ar trebui ă facă pălăria Am citit despre potrivire ca și cum ați ieși și potrivire ca în ceea ce ar trebui să facă pălăria dvs. Nu tocmai de ajutor. La urma urmei, nu spune ghemuit despre câte flotări ar trebui să poată face un bărbat.

Tratament de entezopatie la șold

Sau câtă greutate ar trebui să poată ridica. Sau cât de repede ar trebui să poată sprinta. De aceea am luat lucrurile în mâinile noastre. Spune cine? Ne spune. Vestea bună: dacă nu vă conformați imediat cu standardele noastre ridicate, vă oferim sfaturile și strategiile de instruire de care aveți nevoie pentru a ajunge rapid acolo. Atunci nu va trebui să căutați într-un dicționar definiția potrivirii.

Va trebui doar să te uiți în oglindă. Banc de 1,5 ori greutatea corpului Puterea corpului superior este importantă pentru mai mult decât drepturile de laudă la presă.

A fi în măsură să îți arunci greutatea în jur - plus jumătate din cel al tipului care stă lângă tine - este semnul suprem că nu vei avea niciodată o problemă în a agăța gips-carton, a ține pământul în post Testul: Utilizați o mașină de presat pe bancă și țineți-vă picioarele plane pe podea pe tot parcursul ascensorului. Pentru a obține scorul, împărțiți cea mai mare greutate pe care o puteți ridica o dată la greutatea corpului.

Trebuie să conduc sau bicicleta să lucreze?

Tabloul de bord: Mai puțin de 1. Coborâți și ridicați bara cât mai repede posibil și alternați mânerul la fiecare trei seturi, astfel încât mâinile să fie la distanță de 16, apoi 20, apoi 24 de centimetri.

Trei zile mai târziu, efectuați trei seturi de prese cu bile plate, înclinate sau declinate varietăți alternative în fiecare săptămână cu cea mai mare greutate pe care o puteți ridica de șase ori. Sfat bonus: Apăsați-vă capul pe bancă în timp ce vă ridicați.

Veți activa mușchii numiți extensori ai gâtului, care vă ajută să vă asigurați că coloana vertebrală este în linie dreaptă. Asta îți va pune corpul într-o poziție mai puternică.

Secretele Unui Abdomen 6 Patratele

Rulați 1,5 mile în 10 minute Înfrângerea marcajului de 10 minute pentru un kilometru și jumătate nu este doar un semn că poți depăși federații. Este, de asemenea, un indicator al capacității aerobice de vârf - capacitatea corpului tău de a furniza oxigen către mușchii care lucrează. Exercițiile aerobice regulate vă scad colesterolul și vă ajută să vă mențineți grăsimea scăzută - ambele scăzând semnificativ riscul de boli de inimă.

Tabloul de bord: 12 minute sau mai mult: lent Între 10 și 12 minute: obișnuit 10 minute sau mai puțin: excelență în rezistență Aerisiti-va abilitatea aerobica: Pentru a construi capacitatea aerobă, trebuie să alergi departe. Dar trebuie să alergi și tu repede, spune Barrie Shepley, C. Sâmbătă efectuați o alergare de 40 până la 60 de minute într-un ritm suficient de lent încât să nu vă simțiți niciodată vânt.

Mergeți dacă aveți nevoie. Marți, faceți patru până la șase intervale de jumătate de milă la ritmul obiectivului pentru alergarea de mile și jumătate. Dacă obiectivul dvs. Odihnați-vă pentru același timp pe care îl ia fiecare interval.

Secretele Unui Abdomen 6 Patratele

Joi, efectuați patru până la șase curse ascendente într-un ritm moderat, fiecare durând aproximativ 90 de secunde și luați aproximativ 2 minute de odihnă după fiecare interval. După ultimul dvs. Sfat bonus: Antrenează-te ca Roger Bannister.

Adică, împărțiți distanța în patru intervale de de curți și rulați-le într-un ritm care este cu aproximativ 10 la sută mai rapid decât ritmul dvs. Bannister a folosit această metodă pentru a se antrena pentru prima milă de sub 4 minute.

Atingeți janta Atingeți janta? Ai pariat. În plus față de faptul că un om apt ar trebui să fie capabil să se arate din când în când, un bun salt vertical este semnul suprem al puterii corpului inferior.

Înseamnă că puteți combina viteza și rezistența corpului inferior într-o singură mișcare rapidă. Și asta vă va ajuta oricând veți avea nevoie să vă mișcați exploziv - să furați o bază, să luați un rebound, să vă scufundați pentru acoperire. Pentru a consemna: băieții cu cele mai bune hamei au întotdeauna ajutor de la genetică, plus câțiva centimetri în plus, dar un bărbat care se potrivește pierdere naturală trebui să poată obține un scor mare la testul de săritură verticală.

sprintele de vânt vă ajută să pierdeți în greutate tcm slimming

Dacă janta nu este la îndemână, faceți susțineți-vă obiectivul Testul: Veți avea nevoie de o pungă mică de cretă pentru a face acest test. Cretați-vă degetele și stați cu piciorul plat lângă un perete.

Mic dejun în ziua cursei. Nutriție corectă înainte de competiție. Nutriția concurenței

Așezați mâna cu cretă cât mai sus posibil pe perete și marcați-o cu vârful degetelor. Apoi, fără să faci un pas, înmoaie-ți genunchii, leagănă-ți brațele în sus și sări cât mai sus, marcând din nou peretele cu vârful degetelor. Distanța dintre cele două semne este înălțimea dvs. Tabloul de bord: 20 inci sau mai puțin: împământat Între 20 și 26 inci: obișnuit Mai mare de 26 inci: Flyer înalt Aveți hamei mai buni: Pentru a sări mai sus, trebuie să exersezi sărituri explozive, spune Craig Ballantyne, C.

Stai pe o cutie sau pe o treaptă de aproximativ 12 cm înălțime. Părăsiți cutia și, de îndată ce picioarele vă lovesc de podea, săriți cât de sus puteți.

Repetați de cinci ori. Faceți încă patru seturi, odihnindu-vă 30 de secunde între seturi. Sfat bonus: Nu folosiți niciodată primul dvs. Vă puteți aștepta la aer maxim la a treia încercare. Leg-Press 2,25 ori greutatea ta Când vine vorba de forță, jumătatea ta inferioară este jumătatea ta cea mai bună. Mușchii picioarelor și feselor sunt fundamentul corpului tău și esențial pentru aproape orice activitate - de la a sta în poziție verticală la sprinting până la a-l împinge pe Hyundai, cumnatul tău, dintr-un șanț.

sprintele de vânt vă ajută să pierdeți în greutate caraibe pierdere în greutate barbados

Ai de lire sterline? Obțineți obiectivul de presare a piciorului de de lire sterline. Cumnatul tău se va pleca în prezența ta. Testul: Asumați poziția în mașina de presat piciorul. Coborâți greutatea până când genunchii sunt îndoiți la 90 de grade, apoi împingeți greutatea înapoi.

Pentru a obține scorul, împărțiți cea mai mare cantitate de greutate pe care o puteți ridica o dată la greutatea corpului.

sprintele de vânt vă ajută să pierdeți în greutate tăierea fără arzătoare de grăsime

Tabloul de bord: Mai puțin de 1,8: o fundație șubredă 1,8 până la 2,2: obișnuit Mai mult de 2. Sisteme în Newhall, California. Faceți acest antrenament de două ori pe săptămână, reducând de fiecare dată perioada de odihnă între seturi cu 10 secunde.

Când perioada de odihnă scade la 30 de secunde, reluați testul și măriți sprintele de vânt vă ajută să pierdeți în greutate. Când efectuați testul, mușchii dvs. Nu numai că va părea mai ușor, dar veți putea împinge mai multe kilograme. Înotați de metri în 12 minute Lucru amuzant despre înot: Știm băieți care pot alerga 26 de mile fără să respire greu, dar se scufundă la fundul piscinei după o jumătate de tur.

De ce? Deoarece înotul necesită atât capacitate aerobă, cât și mușchiul corpului superior genul de care lipsesc o mulțime dintre acei maratonieni.

sprintele de vânt vă ajută să pierdeți în greutate nu mi pot pierde greutatea

Vâslitul la de metri în 12 minute ar trebui să fie suficient pentru a-l ajuta pe salvatorul drăguț într-o ciupitură. Testul: Înotați cât de mult puteți în 12 minute. Distanța totală în metri este scorul dvs. Tabloul de bord: Mai puțin de de metri: ești scufundat de metri: obișnuit Peste de metri: excelență acvatică Înotați mai bine, înotați mai departe: Potrivit American Swim Coaches Association, doar doi din de americani înoată suficient de bine pentru a finaliza un sfert de milă fără oprire.

Respectați această regulă: Păstrați-vă capul aliniat cu sprintele de vânt vă ajută să pierdeți în greutate modul în care îl țineți când nu sunteți în apă în timpul înotului. Când respirați, rotiți-vă întregul corp - ca și când ați respira cu buric - fără a vă schimba poziția capului.

Vei pluti mai bine și vei folosi mai puțină energie. Și asta înseamnă că vei putea înota mai departe.

sprintele de vânt vă ajută să pierdeți în greutate scrieți despre pierderea în greutate

Sfat bonus: Înotați 25 de metri odată pentru a vă exersa formularul. Începeți înotând în total de metri pe sesiune - opt intervale de 25 de metri. Adăugați 50 de metri în fiecare săptămână până când înotați în total cel puțin de metri. Măriți-vă intervalele cu 25 de metri la fiecare 2 săptămâni, până când puteți înota întreaga distanță fără oprire. Faceți 40 de flotări Lasă-ne și dă-ne 20, soldat.

De două ori.

Mai multe despre acest subiect