Cum să pierzi o mulțime de greutate

cum să pierzi o mulțime de greutate
  • Cum să pierzi o mulțime de antrenamente cu greutăți pentru o femeie de triatlon - Cuibul
  • Gerovital corp slim abdomen plat
  • Healths Câtă greutate trebuie să pierzi?
  • Ce reduce pofta de mancare

Cum să pierzi o mulțime de antrenamente cu greutăți pentru un triathlon Cele mai bune alimente de mâncat înainte de a rula 5k Nu trebuie să fii o Skinny Minnie pentru a te înscrie la un triatlon, dar ai putea spera să devii unul în timpul antrenamentului.

Adăugarea de ore de alergare, ciclism și înot la rutina de antrenament vă poate ajuta să ardeți calorii substanțiale pentru a ajuta la kitsap județul pierdere în greutate provocare în greutate.

Pierde in greutate, o mulțime de forum

Tot acest exercițiu vă ajută, dar nu vă va ajuta să vă strecurați într-o dimensiune mai mică de pantaloni scurți de bicicletă, cu excepția cazului în care modificați și planul de alimentație și nivelul de stres. Exercițiu Pasul 1 Puneți împreună un plan de antrenament cu un antrenor sau folosind resurse online care vă oferă cel puțin opt săptămâni pentru a vă antrena pentru o distanță sprint, 16 săptămâni pentru o distanță olimpică sau șase luni pentru o distanță jumătate Ironman - înot de 1,2 mile, bicicletă de 56 de mile, Alergare de 13,1 mile.

Luați măsuri pentru ca pierderea în greutate să fie durabilă O pierdere în greutate de 10 până la 15 kilograme poate avea un impact semnificativ asupra sănătății dumneavoastră - dacă sunteți supraponderal, ar putea însemna o pierdere în greutate suficientă pentru a ajuta la îmbunătățirea markerilor de sănătate, inclusiv a tensiunii arteriale și a nivelului de colesterol.

Dacă sunteți nou-nouți pentru a vă exercita, acordați-vă și mai mult timp de antrenament. Pasul 2 Planificați să vă antrenați în fiecare dintre discipline cel puțin de două ori pe săptămână. Începeți cu doar patru până la cum să pierzi o mulțime de greutate ore pe săptămână de antrenament și creșteți timpul pe care îl petreceți antrenament treptat - cu doar 15 până la 30 de minute pe săptămână - până când atingeți nivelurile maxime de antrenament, care sunt determinate de distanța obiectivului și de planul de antrenament.

Account Options

Urmăriți cel puțin 50 de minute de antrenament pe zi sau de minute de antrenamente pe săptămână, care vă pot ajuta să pierdeți în greutate semnificativă, spune Colegiul American de Medicină Sportivă. Oferă-i corpului tău timp să se adapteze la antrenament, astfel încât să nu te arzi sau să te rănești, ceea ce va interfera cu pierderea în greutate și obiectivele concurenței.

🍀Mănâncă și slăbește: 6 alimente pe care sa le mananci la timp ca sa slabesti - Eu stiu TV

Pasul 3 Antrenamentul cu greutăți împreună cu antrenamentele dvs. Faceți timp pentru un regim de greutate de 20 până la 30 de minute, în plus față de înot, ciclism și alergare de două sau trei ori pe săptămână. Antrenează toate grupurile musculare majore cu cel puțin un set de opt până la 12 repetări folosind o greutate suficient de grea pentru a-ți face mușchii să se simtă obosiți de ultimele câteva repetări.

Cum sa pierzi rapid in greutate - Informatii Sanatate

Acest regim vă va ajuta să adăugați masă musculară slabă, care arde mai multe calorii în repaus și vă poate îmbunătăți performanțele de triatlon prin creșterea puterii și a forței. Pasul 4 Optează pentru una sau două sesiuni de antrenament sprint pe săptămână în fiecare disciplină.

grupurile de pierdere în greutate creștină lângă mine

Antrenează-te cu intervale de 30 până la 60 de secunde ale unui efort foarte intens alternând cu un efort mai mic de timp egal pentru recuperare pe durata antrenamentului tău planificat. De exemplu, în înot, s-ar putea să faci de metri dintr-un freetyle rapid urmat de un târâtor lent de de metri pentru a-ți răsufla respirația și a repeta aceste opt până la 10 ori.

Cum sa pierzi rapid in greutate

Antrenamentul pe intervale vă ajută să vă îmbunătățiți eficiența și consumul de oxigen, precum și să încurajați pierderea de grăsime. Evitați tăierea mai drastică sau puteți observa o reducere a performanței și pierderea masei musculare.

semilla de brasil pierdere în greutate

Pasul 2 Mănâncă trei mese pe zi și gustă strategic pentru a-ți susține antrenamentele. Mâncați o gustare sănătoasă, cum ar fi o banană, înainte de un antrenament de o oră, numai dacă au trecut trei ore de la ultima masă.

Pierde in greutate, o mulțime de forum Cel mai bun mod de a pierde o mulțime de greutate

Consumați o gustare după antrenament numai dacă următoarea masă este la o oră sau mai mult. Păstrați gama de calorii pentru gustările post-antrenament la până laîn funcție de dimensiunea, durata și intensitatea antrenamentului și obiectivele.

Ce diete sunt cele mai bune pentru a pierde in greutate?

Evitați încărcarea cu carbohidrați, cu excepția cazului în care sunt doar două-trei zile înainte de concurență. Asigurați-vă că carbohidrații pe care îi mâncați provin din cereale integrale, legume cu amidon, verdeață și fructe. Evitați gustările zaharoase și produsele rafinate din făină. Pasul 4 Reduceți consumul de alimente comerciale, cu conținut ridicat de calorii. Utilizați băuturi sportive numai dacă faceți un antrenament care durează mai mult de 90 de minute sau vă exersați în căldură extremă; optează în schimb pentru apă.

slimming rapid en medellin

Susțineți alergări lungi și plimbări care durează mai mult de 90 de minute cu bare, geluri sau mestecături - dar săriți peste aceste alimente dacă antrenamentul dvs. Pasul 5 Păstrați un jurnal alimentar pentru a vă înregistra cu exactitate aportul zilnic de calorii și pentru a observa impactul pe care îl are asupra nivelului de energie al antrenamentului.

Vă recomandăm să mâncați puțin mai mult decât vă permite deficitul caloric dacă cum să pierzi o mulțime de greutate simțiți slabi în timpul antrenamentului sau în mod regulat nu vă puteți finaliza antrenamentele.

Mai multe despre acest subiect