Pierderea de grăsime endomorph macros

Sfat de instruire pentru Endomorph / pregătire | Totul despre sănătate și nutriție!
Pagina principala Endomorf - un alt tip de corp Ce este un endomorf și cine este? În ceea ce privește tipurile de corp, endomorfii se caracterizează prin natura stumpă a staturii și rotunjimea corpului. Nu conduceți totuși. Ectomorfe adevărate și pure, mezomorfe și endomorfe nu există.

Alege-ți înțelepciunea Carbs Ai tendința să crești în greutate cu ușurință, în special în corpul tău inferior? Dacă dieta dvs.

Sfat de instruire pentru Endomorph

Tipul corpului endomorf este predispus la creșterea în greutate. Metabolismul său lent și apetitul mare fac dificilă menținerea slabă, dar permite și creșterea rapidă a mușchilor și a forței. Dieta potrivită îți poate transforma punctele slabe în puncte forte și te poate ajuta să-ți construiești corpul pe care îl urmărești. Gândiți-vă la carne slabă, ouă, pește și lactate cu conținut scăzut de grăsimi.

Strategii de dietă endomorfe

Ectomorfele sunt subțiri și le este dificil să pună în greutate, fie masa musculară, fie grăsimea corporală. Cu toții avem un singur prieten care poate mânca totul la vedere, fără să câștige un kilogram - acesta este un ectomorf. Mesomorfele sunt în formă naturală și musculare, cu talie îngustă, umeri largi și tors solid. Le este ușor să construiască mușchi și să piardă grăsime. Endomorfele sunt caracterizate prin rotunjime.

Endomorfe și acumularea masei musculare.

Au burta mare, rotundă, cap rotund și membre scurte. Au tendința de a păstra grăsimea și le este greu să mențină o greutate sănătoasă, în ciuda antrenamentului greu și a mâncatului curat. Încheieturile și gambele sunt subțiri, ceea ce prezintă provocări suplimentare atunci când vine vorba de construirea mușchilor și a forței.

În general, își poartă greutatea în coapse, fese și abdomen inferior.

Endomorfe și pierderea de grăsime

Strategii de dietă endomorfe Conform Consiliului American privind exercițiile, tipul de corp endomorf are o toleranță mai mică pentru alimentele cu conținut ridicat de carbohidrați. Aceasta înseamnă că orice carbohidrati ai mânca sunt mai susceptibili să fie depozitați sub formă de grăsime. Mai mult decât atât, endomorfele au un apetit destul de mare și le este greu să mănânce curat. O dietă cu conținut scăzut de carbohidrați poate facilita pierderea grăsimii încăpățânate și păstrarea kilogramelor.

Un studiu din publicat în The BMJ a descoperit că reducerea glucidelor poate crește metabolismul în timpul menținerii pierderii în greutate, în special în rândul persoanelor cu secreție ridicată de insulină.

Grupul cu conținut scăzut de carbohidrați a avut niveluri mai scăzute de ghrelină și a ars mai multe calorii pe parcursul zilei, comparativ cu grupul bogat în carbohidrați. Nivelurile de leptină au fost mai scăzute și în dietele pierderea de grăsime endomorph macros conținut scăzut de carbohidrați; acest hormon este produs în celulele grase ale corpului și reglează echilibrul energetic.

Cele mai bune alimente pentru endomorfe Doar pentru că ești un endomorf, nu înseamnă că trebuie să fii dolofan. Persoanele cu acest tip de corp câștigă mușchi și forță destul de ușor. Tot ce trebuie este dieta adecvată și planul de antrenament.

O dieta endomorfa va fi bogata in proteine, saraca in carbohidrati si moderata in grasimi.

3 planuri simple de antrenament pentru femeile cu Endomorph pentru pierderea de grăsime

Gândiți-vă la carne slabă, pește, păsări de curte, ouă și lactate cu conținut scăzut de grăsimi. În funcție de aspectul macros dvs.

pierderea de grăsime endomorph macros ocotea de viață tânără pentru pierderea în greutate

Acest nutrient nu numai că pierderea de grăsime endomorph macros pierderea de grăsime și creșterea mușchilor, ci și frânează foamea. Acum că știți cum ar trebui să arate un plan de masă endomorf, să vedem ce puteți mânca pentru a maximiza pierderea de grăsime și a rămâne slab.

pierderea de grăsime endomorph macros arzătoare non ephedra de grăsime

Proteina este aliatul tău Nutriția endomorfelor este centrată pe proteine. Cu această abordare, veți rămâne mai mult timp, veți face câștiguri mai rapide și veți pierde excesul de grăsime.

pierderea de grăsime endomorph macros curățați o injecție de arzător de grăsime de patrulare

ÎnJournal of International Society of Sports Nutrition a publicat un studiu care evaluează efectele unei diete hipercalorice, bogate în proteine, asupra sănătății generale și a compoziției corpului. Compoziția corpului și lipidele de sânge au fost neschimbate la sfârșitul studiului. Subiecții nu au efectuat exerciții cardio - totuși nivelul lor de grăsime corporală a scăzut. Cercetătorii atribuie aceste beneficii modificărilor metabolice rezultate dintr-o dietă bogată în proteine.

Nu te teme de grăsime Cei mai mulți participanți la gimnastică au auzit despre dieta Atkins, dieta keto și alte planuri populare de pierdere în greutate.

Greutate contract pierderea

Ceea ce au acestea în comun este conținutul mare de grăsimi. Dieta ketogenă, de exemplu, încurajează consumul de grăsime și limitează carbohidrații la 30 până la 50 de grame pe zi.

pierderea de grăsime endomorph macros mai puțin somn te face să pierzi în greutate

Unele versiuni au 10 grame de carbohidrati pe zi. S-a demonstrat că acest plan de slăbire reduce masa totală de grăsime și grăsimea abdominală fără a afecta masa slabă, mai ales atunci când este combinată cu antrenamentul de rezistență.

Cu toate acestea, puteți deveni mai slab fără a continua o dietă ketogenă. O dietă tipică de endomorf poate include nuci și semințe, pește gras, ulei de măsline, ulei de nucă de cocos, avocado, unt de migdale și chiar ciocolată neagră.

Pierderea în greutate contract de responsabilitate Greutate contract pierderea Add: ewijywo95 - Date: - Views: - Clicks: Prin continuarea navigării pe website-ul nostru confirmați acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii pierderea în greutate se retrage norfolk Cookie.

În mod ideal, concentrați-vă pe adăugarea mai multor omega-3 și alte grăsimi bune în mesele dvs. Alege-ți înțelepciunea Carbs Tipul corpului endomorf este sensibil la carbohidrați și tinde să le depoziteze sub formă de grăsime.

  1. Alteți vă portofelul
  2. Endomorf: alimente și instruire.
  3. Cum să pierdeți în greutate om
  4. Rezultatele pierderii rapide a grăsimilor
  5. Cardio-ul LISS pentru endomorfi trebuie efectuat de 2 sau 3 ori pe săptămână.

Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă că ar trebui să renunți la carbohidrați cu totul. Conopida, cele mai bune chiloți de slăbire burtă, spanacul, castraveții, anghinare și fructe de pădure sunt bogate în fibre și carbohidrați complexi.

Este posibil să arzi grăsimea localizat?

În plus, sunt săraci în calorii și bogate în apă, te umplu repede. Mâncați aceste alimente în jurul antrenamentului dvs. Corpul tău va folosi carbohidrații suplimentari pentru a-și reface depozitele de glicogen și pentru a repara țesuturile deteriorate. Consumați alimente bogate în carbohidrați, împreună cu proteine, pentru a rămâne mai mult timp și pentru a vă aprinde metabolismul.

Pierderea alimentelor și a greutății Alegerea Editorului.

Mai multe despre acest subiect